19/5

Hej 

Jag / vi är i Flen och det är mammas  födelsedag 

Hipp hipp hurra mamma 🎂

(null)

Just i skrivandets stund är Henning med sin kollega Magnus och spelar årets första golf runda på Flens GK 
Dom åkte 6 i morse 

Jag har sovit sämst i natt så jag är mör i hela kroppen 

Mamma ligger fortfarande och sover men när hon vaknar blir det kaffe och sen packa för vi har fått med oss mamma till Sthlm 

Men innan vi rullar hemåt så ska vi åka till lida gård här i Flen och bjuda mamma på lunch 

I går fredag var det full rulle fast lite begränsat för något är knas med mig , 
Huvudet och balansen är inte riktigt med 

Jag hann att hänga med Olivia i nästan 2 timmar 
Hur mysigt ,,,,

(null)

(null)


När vi åkte i går så gick Kalle äntligen och klippte sig 
Han har en riktig lejonman 

(null)

 Här har håret precis varit uppsatt 
I dag ska jag kolla hur det blev efter klipp
Han sa att han skulle  klippa minst 1 Dm och klippa igenom hela manen 

Ok vänner...
Ha en fin lördag 

Bilder från dagen kommer sen 

Love M 
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0