Happy B-Day & Lida gård

Hej godingar 

Nu är vi hemma i Sthlm 😀

Men tyvärr vi fick inte med oss mamma , 
vi tjatade plus att hon fick åka bil hit och jag följer henne till tåget när hon ska hem men hon orkade inte 😒

Jag kan ju inte släpa tanten till bilen 😂
Hade varit mysigt om hon kommit några
 dagar !

Vi fick i allafall bjuda henne på lunch och så åkte vi och handlade innan vi rörde oss hemåt 

Vi var på Lida gård i Flen  🍽

(null)

Ett super mysigt ställe med en jättefin butik med hästkläder / hästsaker/ superfina mode kläder och Gynning designe 
- läs svindyr butik! jag hittade en tröja men den kostade 700 så det var bara att glömma bort ... 

Restaurangen och uteserveringen var jättefint .
Tyvärr blev inte bilderna jag tog så bra för jag glömde min lur hemma hos mamma så jag fotade med Hennings lur 

Henning var trött efter golf rundan men det var gott med lunch  iallafall 

Dock var det inte valuta för pengarna 

Maten var god men man fick super små portioner så åk inte dit hungriga haha 

Henning tog köttbullar , färskpotatis och gräddsås 
159 kr och han fick 5 köttbullar och micro potatis 

Jag och mamma tog varmrökt lax med romsås och färskpotatis 

169 per portion och laxen var kanske 5x5 cm 
Och micro potatis 

3 mat och läsk blev 600 kr och  ändå inte mätta 😂😂😂
Men hoppas mamma vart glad för födelsedags lunchen !! 

Resan hem gick bra men nu är vi sega 

Här kommer några bilder : 

(null)

Mamma 69 år i dag 🎂🎂

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Min lax , jätte gott 

(null)

Hundarna var me såklart 😀

(null)

Fin inredning 

(null)

(null)

 Tur med vädret ☀️☀️☀️

(null)

(null)

(null)

 Herr tröttman 😂😂

Det var en blixt visit i Flen , jag får åka tillbaka efter Teneriffa 

Jag fick tomatplantor av mamma 
Tack ❤️
När jag kom hem så planterade jag dom i en kopparbalja jag fick av svärföräldrarna 
Det vart jättefint 
Nu hoppas vi på bra skörd 

(null)

(null)

Den fick en  plats på min balkong 
Tack oxo för ponchon ❤️

Olivia fick också paket 

(null)

Vet inte vad det är ....

Nu kollar jag hockey och just nu ser det bra ut 
4-0 och 3:e perioden börjar men i hockey kan det svänga snabbt 

Önskar er en fin lördag / M 🦋






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0