Onsdag

Go kväll 
Satte mig precis , helt slut 

Det har varit full rulle sen 7 i morse 

Kalle har varit hos dr , han vart sjukskriven till söndag / inget bakteriellt

Jag fick samtal från dr i dag ang mina prover , inget som visar att det skulle vara reumatiskt 
Men 
Mina värden för inflammation i kroppen var högre nu än förra gången 

Läkaren visste inte riktigt varför men han ska kalla mig igen för mer koll om någon månad 
Alltså fortsatt ont i kroppen och trött
Men det är bara att kriga 😀

Jobb i morgon 
På fredag är min to do list lång 
På lördag / Partej 🍾🍾

(null)

Här ska vi bo på Lördag / mysigt  



 


Kommentarer
Postat av: Freja

oj, hoppas inflammationen avtar snart!

Svar: Tack❤️
Ia None

2018-05-03 @ 17:10:31
URL: http://devote.se/frejalindsjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0