Tisdag

I dag vart det en mellan dag 

Den innehöll det mesta 

Jobb hemma
Barnvakt till Olivia 
Jobb ärenden och privata ärenden i Handen
Kp uppdrag och mat på tacobar 
Lagat mat
Krattat tomt 
Mm mm mm 

Jag har varit vaken sen 3 så det är lika bra att köra gärnet annars somnar jag 

Snart Robinsson 

Här kommer lite bilder :

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hur kan man älska någon så här mycket ?

Min roliga lillgroda 🐸🐸🐸


Min mamma och Olivias gammel mormor hade köpt jättefina böcker till Olivia 

(null)


En bok med ljud , dock vart Olivia lite rädd för elefantens ljud !  Haha  Sötnöt 

En bok med päls/ hår på djuren 

Och en kan själv bok 

Hon tyckte om dom
💛

Önskar er en fin tisdag kväll // Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0