Måndag kväll

Hej 

Ni som följer mig på snap vet ungefär hur dagen sett ut och att den har gått bra 👍

Morgonen var lite tung , jag har en tyngd över bröstet . Oro och ledsen , en stor del är hemlängtan såklart 
 
Och det e lite jobbigt när man måste ge 100 procent focus på körningen 

Jag Tror jag känner stor press att jag måste greja detta 
Jag hatar att misslyckas !!!!! 

Receptionisten på min körskola  missade teorin 2 ggr 
Hon klarade det på 3:e försöket 

Men hon klarade körningen 1:a gången men hade en sån jävla tur sa hon , 

Det spöregnade den dagen ,  verkligen spöregnade så dom såg ingenting framför sig . 

Hon fick bara köra ut på en landsväg 
Vända på lämplig plats och sen köra tbx 

Det gäller att ha tur 😂



Jag fick ta djupa andetag innan 7.00 körningen satte igång i morse 

Första körningen gick bra 🚗

2:a körningen gick bättre 

Sen hade jag 50 minuters rast och kände - 
Fan va jobbigt med 80 minuter till 

 MEN 

3:e  körningen var skitkul 

Allt flöt på bra , jag har fått in tänket med ordningen 
Speglar, titta & ge tecken mm 
Högerregeln i alla 100 tals korningar på byn 
Skyltar etc 
Allt satt 
Ville typ bara fortsätta köra 

Det som fortfarande är lite svårt är backning men jag grejar det men det är det där med ratten 
Jag Snurrar onödigt mycket på ratten och har svårt med när hjulen står raka  !! 
 haha  galet 😂😂


I morgon kör jag sista gången med Outi kl 7.00
Sen hem till mamma för att  gå ut med hundarna innan jag åker till Gnesta för halkis 

Hit & dit 

Onsdag - Hem till Sthlm och min familj 
Torsdag - jobb / plus möte på kommunen om ett till KP uppdrag ( ny ) 
Fredag - söndag ska jag bara mysa med familjen och fira Henning på fars dag 

Måndag - teori prov 
Tisdag - Flen och sista körningen på eftermiddagen 
Onsdag - uppkörning 
Torsdag - back to life och Stockholm   😂 och då förhoppningsvis med ett körkort 🚗🚗


 Hoppas ni mår bra? 

Ha det bäst 
Massa kärlek // Maria 😔







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0