Mitt hem , min trygghet

Hej alla fina 

Kom till Sthlm i dag 

Jag vill börja tacka mamma för att jag har fått crasha hos henne 
Det var lugnt,  mysigt och trevligt 


(null)

Hon sa att hon tyckte att det var tråkigt att jag åkte 
Hon kände sig trygg när jag var där men 
Jag kommer ju tbx på tisdag igen 



Borta bra men hemma bäst  
Så är det 

Min trygghets  zon är mitt hem 
Närheten till alla mina älsklingar ❤️

Full rulle i dag såklart 

Jag blev hämtad av älsklingen vid t-centralen 

Åååå va det var mysigt att kramas & pussas med H 

Vi åkte direkt till slice of new York för lunch och vi hade tur att vår Johanna var på plats så vi kunde kramas med henne samtidigt 


(null)



Haha  Johanna fotade oss när vi frossade pepperoni pizza 

Mmmmm

Grattis till Stefan och Johanna , dom har fått alkohol tillstånd /  yeeeee
Dom fick först nej men nu har 
bostadsrättsföreningen  i fastigheten där deras restaurang ligger  godkänt det och allt ser ljust ut 🍷🍻



När vi var klara där så åkte vi och handlade 👍
Vi bunkrade upp hemma . 

Sen  kom vi hem för att packa upp och mysa lite 
Henning hade gjort så fint hemma 
Han hade Städat , skurat hela badrummet och tänt doft ljus mm 
Han e så fin  ( ❤️ ) 

Fina Kalle hade skött tvättstugan dessa 10 dagar 


Vid 13 tiden kom Olivia och max till oss och vi skiljdes åt  vid 16 tiden tror jag 
Så mysigt ❤️


(null)

(null)

(null)


Efter dom gick hem så har vi bara myst och ätit varma mackor och tittat på tv 

Underbart att träffa alla igen ❤️

 Jag ska snart ta en dusch och gå och lägga mig 

I morgon är det jobb & möte 
Kul att få träffa mina kollegor igen , höra lite skvaller 😂

Puss & kram  Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0