onsdag och torsdag

 
Hej  
 
Hur  mår ni ?
 
i går onsdag vart det jobb som vanligt och sen bestämde jag mig för att bara ta det lugnt på kvällen, det vart lite tv och datan.
 
I går önskade jag att jag hade haft en bil på jobbet för en tjej på FT vart sjuk och fick en allergisk reaktion av sin pencillin så hon / dom frågade om jag kunde köra henne till läkaren men jag kunde ju inte det eftersom jag inte har bil.
 
 
Annars hade jag självklart gjort det......
 
 
 
i morse gick jag upp med gubben och körde honom till jobbet och så hämtar jag honom sen för jag har lite ärenden i dag, när jag e klar med allt så tar jag bilen till jobbet innan jag åker och hämtar honom runt 16.
 
 
Nä nu ska jag sätta igång.
 
Ha en fin Torsdag.
M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0