Söndag

Hej på er 

Hur mår ni ?

Söndag och besök från Sthlm 

Vid 11 tiden idag så kom Annica och Ronny hit 
Det var första gången mamma träffade annicas nya pojkvän ( trolovad) 

Vi fikade och surrade och sen tog A & R hundarna på en promenad ner till orresta ö och den vackra omgivningen 
A ville visa R 

Dom var tbx vid 13.30 tiden  , dom lämnade hem hundarna och åkte sen till grillen och köpte lunch till oss,  vi köpte burgare 
Så himla gott 

Vi åt och surrade vidare 

Ronny är en otroligt trevlig och ödmjuk kille som kommer vara så bra för min syrra 
Jag diggar honom 👍


Vid 17 tiden började dom röra sig mot Sthlm igen 
( ville typ hoppa in i bilen och åka med ) 
längtar så efter min familj 💜

Det var kul att dom kom idag och kul med lite sällskap 

När dom åkte hem så diskade jag och sen pluggade jag lite och gjorde ett sluttest 


(null)


Fan   !!!
Haha   Bara ett rätt till så har jag alla rätt 
Kämpa kämpa 
64/65 

Bara för att det går bra på dessa test så innebär det ju inte att man får bra på teori provet 
Men  det kan ju inte vara dåligt att köra testen 


Här kommer lite bilder från dagen ❤️


(null)

 Trött kille i min nybäddade säng 

(null)

(null)

(null)

                Ronny   Och  Annica

(null)


  Fina Ludde / Bellas  son ❤️

(null)

(null)

  Å du var jävligt god 😂😂😂

Nu tar jag söndag kväll 
Promenad och en kvällsmacka

I morgon är det dags för dag 6 
4 timmars körning 
Börjar  7 så jag ska upp 5.15 och jag avslutar 15.00 🚗🚗

På tisdag dag 7 är det start kl 7.00 och vid 11.30 åker jag till Gnesta för 
HALKBANA 

 Kram på er // M 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0