Torsdag den 8/11

Hej 

Full rulle denna torsdag 

- Mysig morgon 

- vid 10 tiden hade jag ett personalmöte med mina kollegor , vi hade mötet på kina restaurangen på poseidons torg samtidigt som vi åt buffé 
👍
- vid 13 hade jag möte med min chef på kommunen om ett nytt KP uppdrag 
En ny klient , denna person blir nog en utmaning men jag får ge det några ggr , vi kommer ses den 2/12 första gången för jag är uppbokad alla helger framöver så det var den första söndagen jag hade tid 
👍
- När jag var i kommunhuset så passade jag på att hälsa på min svägerska som jobbar som telefonist i kommunens växel . ❤️ fina Jeanette ❤️

- När jag var klar så hämtade Henning mig , vi åkte till rusta och bunkrade upp massa hygien art och tvättmedel plus att vi köpte en ljusslinga till mamma , hennes har gått sönder 
sen körde jag hem 🚗🚗🚗


- vi var hemma vid 15 tiden , då kom Sandra och lämnade Olivia ! 
Vi hade henne någon timme innan  Sandra och Jennifer kom tillbaka och tog en fika och hämtade hem oliven 🐸

(null)

Vilding , Olivia är överallt och så jäkla rolig 

(null)
  
 Våran sötnöt ❤️

Nu på kvällen har vi kollat i kapp batchelor och ätit god middag 

- Jag har varit i centrum och pantat 3 påsar med pant och krattat plätten 

- jag har läst lite och nu kollar vi en film 


Det var min dag i stort ,  vad har ni gjort ? 

//  love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0