2 favorit tjejer

Hej och go tisdag 

Hur mår ni ?

Jag mår fint 

Jobb hemifrån i dag plus postbox 

Jag pluggade lite körkort , gjorde ett sluttest 


Sen kom Kia och hämtade mig och vi åkte och gjorde lite ärenden och sen åt vi en lunch ihop 

Mysigt 

Vi avslutade med bilsnack och koll under motorhuven 🚗 alla tips och peppningar är bra 
I morgon ska jag få en bedömning av en körlärare då jag ska köra 80 min på körskola / tack Kia ❤️

Detta var en av mina favvo tjejer 

När vi står utanför vid bilen så kommer sandra och lämnar min favvo tjej nr 2 i dag 

Olivia var här från 14-16.30 

Vi åt lunch och mös 
I dag var Olivia helt ljuvlig , kramig och rolig 

(null)

Älskar lillgrodan mer och mer för varje gång vi ses , vi börjar få ett starkt band . 

🐸🐸🐸

När Olivia åkte hem så ställde jag mig och stekte potatis , korv och ägg
Mycket jobb och inte så gott 🤣🤣
Jag var nog mätt från lunchen 

Nu har jag precis duschat och ska ta det lite chill 

Kram alla fina själar ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0