8 år

Här kommer en bildbomb på min trogna och bästa 4 benta vän 
Jag älskar dig så mycket, lämna mig aldrig 🐕
Grattis på din 8:års dag 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Du har gett oss 8 härliga år av glädje 

Du fyller 8 i dag och jag hoppas jag får ha dig minst 4 år till 

Allt över 10 år är en bonus och vi har varit bortskämda med att du varit så frisk
 
En gång var vi hos veterinären då vi trodde du fick en hjärnblödning men det var något knas på magen som gjorde att du inte kunde gå av smärtorna 
Då vart vi oroliga 😔

Sen är det mest din mage som krånglat men det har inte krävt några veterinärs besök . 

Sen har vi ditt oroliga JAG 
och vi lider med dig .... 

Du är rädd för applåder , glädjetjut, hockeymatcher , fotbollsmatcher , flugor, raketer. motorcykelljud och åska & blixtrar 
Stackars dig , men vi Gör vad vi kan för att underlätta din vardag 
Bla hotell på nyårsafton nära flygplatser där det inte går att skjuta raketer 🤭🤭

Hur som helst så älskar vi dig så mycket och en del av mitt hjärta kommer dö när du inte finns mer
Du ger så mycket kärlek varje dag 🐕🐕🐕

 Love matte & husse 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0