Bullar

Hej och go Torsdag

Hur mås ?

En bra dag på jobbet 
Jag startade dagen på Konsum för att köpa en laddning med kanelbullar till mina  kollegor , boende och ungdomar 

(null)

Självklar så tog jag de rosa och stöttade rosa bandet 

På jobbet vart det en del pappersjobb  och städning och på eftermiddagen vart det bakning, gissa vad ??
Mer kanelbullar 

När jag kom hem så kom Olivia och Sandra över med - vet ni vad ??
Kanelbullar 

Så jag är nog 4 kg tyngre i dag 

😂😂😂

Nu ska jag pula lite hemma och sen ta Sune 

I morgon ska jag på lunch date med min barndomskompis Renée

 full rulle hela helgen som kommer 
Man känner att man lever 
Ledig fredag och lördag 
Jobb på söndag igen ....

Kram Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0