Dag 3

Hej och go kväll 

Dag 3 avklarad 

Kört 4 timmar och 2.1/2 timmes teori 
Och varit vaken sen 3.20 

Nu är jag ganska mör 

I dag körde jag 2 timmar med Benny och sen sa vi farväl 
Sorgligt  faktiskt 😢
Han lyfte verkligen mig och tipsade om massa bra saker . 
vi hade sjukt roligt ihop och mycket bra snack 
I dag slutade han på Flens bilskola och gick i pension och åkte hem till växsjö 
Tänk vad man kan fastna för någon på 3 dagar 

De 2 sista timmarna körde jag med outi 
( finnen) 
Han e en hårdare typ men vi pratar en hel del också och har skoj men han är mer torr och allvarlig 
Nu kör jag bara med honom resten av veckan och nästa vecka 
Det blir bra det med ❤️❤️❤️

Har tyvärr inga bilder ( hinner inte ) kör snap i pauserna 👊👊

I dag körde jag förbi 3 stora älgar / ståtliga djur 
Inga direkta missar att skvallra om 
Körningarna går bra men det är otroligt mycket att tänka på 
Så mycket korsningar ( höger regeln) 
Enskilda vägar , järnvägskorsningar och spanska vägar mm 


Nä nu ska jag kolla bonde söker fru 
( favvo per ) 

Kram på er // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0