Mörkerkörning / promenad

Hej 

En alldeles perfekt morgon 
Jag hade ställt klockan på 5.30 för att vi skulle köra lite mörkerkörning 
Men jag vaknade 4.50 så vi satt i bilen kl 5.30 

Vi började köra ner på dalarövägen där det inte finns några lampor 
Satte på dimljus och helljus 
Bländade av vid möte osv 

Vi körde sen mot Skogås , sen till stan , sen tbx mot jobbet där jag lämnade in ett paket och sen hem
För att vänta in ljuset och hämta Sune 

(null)

Vid 7 tiden körde vi ner till Tyresta by och gick en slinga på 5 km 
Det var så himla vackert där nere med skogen, dimman och vattnet låg spegelblankt 

(null)

(null)

(null)

Vi hittade några som campade i skogen 

(null)

(null)

(null)

(null)

Så himla fint 

När vi var klara där så gjorde jag
 4 fick parkeringar och sen åkte vi hem 

Vid 13 tiden åker grabbarna mot stan och bio 

Jag hoppas på sol så jag får mysa på altanen en stund 

Vid 17 tiden så ska jag hem till max 

Full rulle i dag 

All kärlek // Maria ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0