Onsdag

Hej 

Vad hände med vädret i dag ? 

Det skulle vara soligt och varmt men en massa dimm moln har gjort att hela onsdagen blev grå dassig och trist 

Ja ja 
Hoppas på sol de kommande dagar ☀️

I dag var det jobb i vanlig ordning 

Jag har fixat på kontoret / villan och sprungit på ärenden 

En lugn dag på jobbet och ovanligt tyst för öronen 
😂😂
Jag har pratar jobb och privata samtal med min vän / chef i telefonen 
Hon kommer hem på söndag / Woop woop 

Jag har hämtat paket både till jobb och till mig själv 

Stegräknaren står just nu på 13660 steg , 10.3 km 

Nu till något annat 😇

Min svärdotter Sandras stora passion i livet är att fotografera . 
Hennes bilder på hennes privata Instagram är så fina men nu har Sandra köpt sig en systemkamera och så ska hon gå en fotokurs framöver , hon vill satsa mer på fotografering 

Nu har hon startat en till Instagram där hon bara lägger upp tjusiga bilder 
Typ som en portfolio 

Lägg gärna till om ni vill följa hennes foto intresse & bilder 

(null)

Instagram:
Sandraw.pictures 


Den vackra tjejen på bilden är Sandras lillasyster Jennifer
Hon e så fin 💜

Nu väntar jag in min andra halva , han jobbar över 

Lev väl och va rädda om varandra 
All kärlek 
Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0