Tankar & mys

Hej 



Jag har tänkt lite på dom
Som kör bil , fy fan va många kör dåligt och framförallt olagligt 

Man blir typ mörkrädd 

I dag tex blir jag omkörd i mörkret av en tung lastbil på en 70 sträcka 
Han körde 100 

30 för fort i mörkret med en tung lastbil 
Tummen ner 👎

Här utanför mig är det en 40 sträcka och ett obevakat övergångsställe 
Där körde en annan bil om en bil vid övergångsstället i ca 60 km/ Tim
Tummen ner 👎
Tur att ingen kom cyklande / gående 

Folk e skitdåliga på att blinka och hålla hastigheter 
👎

Nu när man kör lagligt och stilla så ser man massa galningar i trafiken 

Folk e skitdåliga på att köra bil 
Jag fattar inte hur vissa ens fått körkort 
👎

Dom kör skit dåligt i rondeller 

(null)

Den här är så rätt ... 

Jag tror och hoppas att jag kommer vara en ganska korrekt förare , jag e ganska galen av mig men jag har respekt för bilar , krockar mm och sen är jag rädd om bilen såklart . 


I går kväll hängde jag , Olivia och max 

Vi mös hemma och sen var vi och handlade mat och massa gott 
Jag åt kebab med ris och max åt oxfilé pizza 

Vi lekte med Olivia och hon badade innan pyjamas och natt natt 

(null)

(null)

(null)

I dag blir det körning och så ska jag ha Olivia runt 13 
Sen tvättstuga , matlådor mm 

Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0