Tisdag 9/10

Hej 

Vilken dag 😀

Sprungit hit och dit  och Varit på jobbet 

Jag lyckades nästan Sätta eld på lägenheten ( typ) 
Jag glömde bacon i ugnen på max grader 
Det gick så illa att jag nog fick lite rökskador i lungorna 
Det kliar och jag känner obehag i lungorna efter rök bomben i kök & lgh 
Jag la upp 2 pkt bacon på en plåt 
Totalglömde det för min tidklocka ringde aldrig och det fanns ingen bacon kvar på plåten när jag kom ut i köket 
Endast svart rök överallt 
Glömde baconen i ugnen ca 30-40 min 🤣🤣

Jag har fått vädra och tvättat gardiner och handdukar  mm och hela jag fick duscha såklart 
Ja ja 

Sen var jag och handlade och glömde påsen i affären 
Fick gå tbx 😂😂

Herregud ....
Så jäkla förvirrad just nu 
Tror det är stress 

Det är lite mycket just nu ....

Annars da ;

Sandra fick jobbet på Ica maxi 
( extra jobb) så nu blir jag nog mer barnvakt kan jag tänka 
Jag ska ha Olivia på tisdag eftermiddag på Sandras första jobb kväll 
👍
Grattis Sandra ❤️

Nu väntar jag på gubben , han jobbar ju sent på tisdagar 
Jag ör hungrig men jag väntar in honom, mysigare att äta ihop 

Önskar er en fin kväll 

Maria ❤️❤️❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0