Torsdag / Gyn

Hej 

En bra dag fast jag fattar inte vart dagarna tar vägen 
?

Jag har gjort massa ärenden , jag har varit på gyn för koll och tagit cellprov 

Jag har gjort ärenden i Haninge c 

(null)

Jag åt lunch på tacobar 

Jag har promenerar med Sune 2 ggr lite längre promenad och 1 gång i området 

(null)

(null)

Jag har bytt rent och tvättat 

Jag har nopprat mina bryn 

Jag har lagat middag 
( Hamburgare och pommes) 
Det är så jävla gott 

Jag har storhandlat 

Nu är jag så trött men ändå uppe i varv 

Jag  hade sån jäkla adrenalin i kroppen i går efter körning så jag somnade inte förs 00.00 och gick upp 4.20 

Sovit 4 timmar så det är nog därför jag är extra seg 

Kram på er // Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0