UFC

God eftermiddag ( för mig ) 

Jag vaknade 4.09 i morse när Max sms:ade att det var 4 matcher kvar tills det var dags för matchens match 
Vi klädde på oss och borstade tänderna och gick upp till MOS gänget ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

Tyvärr var Kahbib bättre i dag och McGregor torskade men självklart skulle Kahbib  göra bort sig 
Kahbib hoppade ut ur ringen på slutet och började slåss och en annan hoppade in och gick på McGregor bakifrån 
( fegisar) råttor 

Shit vad det var laddat 

Dom delade aldrig ut bältet till mussen så i min värld så hoppas jag han inte får bältet och att han får stora konsekvenser men titeln kan man inte ta ifrån honom , han var bättre i dag 

Vi var hos max vid 4.30 och Olivia vaknade 6 
Hon var lite chockad av att farmor och farfar var där i soffan när hon vaknade 
Vi hann och mysa lite innan vi gick hem vid 7.30 

Nu laddar jag om , om 30 min ska jag åka och jobba 
( KP uppdrag ) 

Ha en fin söndag // Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0