20/9

Hej 


Klockan är strax 18 och jag kom nyss hem 

Jobb x 2 

ärenden och handling 

När jag kom hem innan jobb pass 2 så pluggade jag i 1 timme 

Nu har jag varit på KP uppdrag ,en  bra eftermiddag 

Jag var inne på kappahl och hittade världens finaste / gosigaste tröja i min favvo färg 

I morgon fredag ska jag fixa mina naglar och hjälpa Kalle med massa papper 
Sen blir det en lugn kväll ( hoppas jag ) 

På lördag ska vi ha mys 

Vi ska in till stan och shoppa 
Kalle har saker på inköpslistan ( adidas) 
Och sen har Kalle bokat bord till oss på pane fresco på Åhléns city 
Pablo Robertos restaurang 
Oj vad jag ser fram emot det 💙


Sen tänkte jag sno Olivia en stund på söndag för att leka i parken mm 

Ja ja 
Helgen är fullspäckad 


(null)

I dag har Olivia varit på barnfotografering på maxi 

Ser fram emot bilderna 


Ha en fin kväll 
Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0