Bättre körning i dag 🚘

Hej och go lördag 
Trött tjej här 😀

Vid 9 i morse åkte vi ut och övnings körde 
Jag körde till Ica maxi och sen tbx hem för att lämna Kalle , 
Vi åkte nämligen till maxi för att rösta 
men vi missade röstningen igen då vallokalen öppnade 10 . 

När vi lämnat Kalle så körde vi från brandbergen mot sågen och där tränade vi på 3 parkeringar och 3 backa tillbaks runt en hörna / 😂👍😂

Nu har jag 3 Akilles hälar 

Backning  / parkering  såklart och allt med bromssträcka . Reaktionssträcka , meter per sekund etc 
Jag har så svårt med allt detta , uträkningar 
Hastighet x 3  delat på något annat  Osv ! 
Pluggningen på detta fastnar ej ! 


Ni som nyligen tagit körkort  och teori  hur många såna här frågor kommer på provet ????

I dag kändes det bättre när jag slutade köra,  jag klarade 2 backningar galant ( tycker jag) 
Det jag gör fel är att jag rattar för mycket !!!!! 

..................

Annars da , i går kväll tog jag tag i mitt linneskåp 
Jag har bara ett linneskåp och det e knökfullt där!
Jag försökte lägga rätt saker på rätt hylla 

Det vart bättre i allafall men om man jämför mitt linneskåp med min svärmors linneskåp 
( hon manglar allt ) så är det fortfarande rörigt i mitt 😂😂👍

(null)

Innan :   KAOS

Efter:  BÄTTRE 

(null)

Jag kan konstatera att jag har alldeles för mycket handdukar 
15 st ligger framme i badrummet och 
35 i linneskåpet 

Vem fan behöver 50 handdukar , vi är ju inget jävla hotell ! 😂😂

Jag tog fram mina höst gardiner , nu i veckan ska jag putsa fönster och göra lite höstfint här hemma 
Byta ut mina ljusa färger mot orange , brunt, lila  och vinrött  

Jag älskar hösten med massa tända ljus och mörka färger och alla vackra färger i naturen 

Jag gjorde en lista på vad jag vill ha nytt i hemmet 
Här kommer det i prio ordning 

1) köksbord & stolar
2) nattduksbord sovrum 
3) micro 
4) matta 

Skulle behöva ha en 7000 kr  hahaha  dream on ! 


Nu hör jag Henning fixa med middagen i köket 
I dag blir det kalvstek i ugn 
Spännande med annnat kött 

Va rädda om varandra //  Maria ❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0