Bilen / övningskörning

Det här med bilen och allt körande är inge skoj för varken H eller våra kostnader ? 

oron att någon smäller bilen ?! 

Nu rycks våran bil hit och dit alldeles för mycket 

Först all körning H gör 
Sen jag som ska övningsköra 
Sen max som ska övningsköra 
Sen Kalle och hans kompisar som nästan har bilen varje kväll / helg 

Nu börjar det bli lite mycket 

Milen tickar i väg...

Service kommer närmare 

Det tankas hit & dit / dyrt 

Fylla på massa saker i bilen oftare än vanligt 

Och vi/H är inte jätte förtjusta att använda bilen som en övnings körnings bil 

Jag är en ganska van förare jämfört med max

Så vi skulle nästan vilja att han tar lite körlektioner innan han ger sig ut i trafiken med vår bil 

Och om någon tex Kalle & kompisar krockar bilen så får dom stå för alla kostnader , där är vi stenhårda så jag hoppas inte JAG   smäller med den 
förhoppningsvis är jag klar snart så jag kan sluta ta gubbens bil  haha  
Stackarn 

Vi borde ha en annan bil för övningskörning för nu rullar våran Audi alldeles för mycket 

🚘🚘🚘

Denna vecka är full smockad så nästa gång jag kör blir nog i helgen när vi ska på middag i nacka mm.

Jag pluggar lite i veckorna , det funkar det me. 

Love Maria  




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0