God middag

(null)

Lövbiffrullader till middag,  det är så gott , såsen blir magisk . 

Roliga Planer närmsta dagarna :

I morgon lång date med inger , vi ska luncha och åka till rusta  bl.a. 

Torsdag : är jag kill fri  ( ej Sune ) alla mina killar ska ut

Max , Henning och Kalle ska på stan   först ska dom äta middag ute och sen har Kalle bjudit dom på Kevin Hart på globen ( stand up) 
Mysigt att grabbarna gör saker ihop 

 jag ska mysa alldeles själv då 😀

Jag ska göra god mat och massa gott och så ska krypa upp i soffan och kolla filmen wonder . 

Fredag - söndag  blir det KP uppdrag och bilkörning 
På söndag ska jag följa valet med ett halvt öga 👌


God natt 
Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0