Grand Opening

Go kväll 

Jag ligger i sängen 
Henning har somnat ❤️

Denna vecka måste jag styra om lite i schemat 

På tisdag så skulle jag ju till Pamela på eftermiddagen ( 15) och fixa mitt hår 

MEN 

Vi har blivit bjudna på invigning av Johanna 

Slice of newyork 

Johanna och Stefans restaurang 

På tisdag är det premiär för vänner och familj 🍴

Och öppning för alla är den 28:e 

Så här såg vår inbjudan ut 


(null)
 
Vår familj ska självklart dit på tisdag kväll 
Så jag fick flytta min klippning till onsdag kväll 
Och sen fick jag skjuta på KP uppdrag  
Så allt vart förskjutet 

Men det blir skoj !!!! 

I morgon söndag blir det övningskörning och storhandling 


 God natt vänner 

💙💙💙💙💙💙



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0