Kalvstek

Förra helgen gjorde vi oxfilé som var på x-pris 
Det vart så himla gött 
Just nu har jag  sån cravings på kött 🍴

I dag köpte vi kalvstek och gjorde i ugn , kalvsteken var halva priset mot oxfilé 
Det vart jättemört och klart prisvärt 

Henning gjorde det i ugnen 
125 g och köttermometern gick upp till 63 
Så rosa och mört . 

(null)

(null)

(null)

Smutt 

Herregud 
Jag insåg precis att det är 1:a september i dag 
Höst is coming 🍁🍁🍁

Jag gillart.....

I morgon söndag blir det körning en stund 
Sen rösta såklart , nu vet vi att dom
Öppnar 10.

Sen ska jag göra en höstgryta på nötbitar och massa grönsaker och bacon och sen påbörja 
gardin byte 
Tänkte ta kök och sovrum i morgon 

Det märks att jag har haft en lugn och skön stressfri helg , jag har gjort massa blogginlägg 
😂😂😂
Nu säger jag god natt 
All kärlek 💕💕





Kommentarer
Postat av: Petra

Åh det där såg ju riktig gott ut! Lycka till med röstningen och allt det där. Själv ska jag rösta den 9/9 hade jag tänkt. :) // Petra Elisabeth

Svar: ❤️
Ia None

2018-09-02 @ 01:18:33
URL: http://nouw.com/petraelisabeth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0