Måndag

Hej 

Vilken extrem trötthet i dag 
Tunga ben 

Jag gick till jobbet några timmar , fixade med post , Mail och papper mm

Sune var fett jobbig , våran andra FT hund sessan höglöper nu 
Det första hon gjorde när vi kom till jobbet var att vika undan svansen för Sune 
Sune blev inlåst på mitt kontor och han satt bara och pep 
Det gick knappt att jobba . 

Jag ska försöka ha honom hemma resten av veckan men löpet sitter ju i ca 3 veckor 

Vid 13 tiden hämtade jag Olivia och sen åkte hon och jag med Kalle till tandläkaren 
( kalles tandställning kollades) nu måste Kalle dra ut en tand för att tänderna ska bli rakare i Bettet 

(null)

(null)

(null)


När jag kom hem vart det rester från i går 
Enchiladas 

(null)

Jag kände mig kall och frussen nu på kvällen 
Jag kröp upp i soffan med massa filtar 

Nu tar jag snart natt 
M 💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0