Massage och tjejkväll

Hej och go tisdag 

Jag började morgonen med lite fix 
Klockan 8.30 gick jag och hämtade Olivia , i dag fick hon följa med mig till jobbet , 
Jag var bara inne på jobbet en stund ! 
Jag och Olivia hann och leka på hoppmatta  , i gungan på tomten och sen i parken på väg hem.  När vi var klara i parken så gick Olivia hela vägen hem , hon höll i vagnen och knallade på. 

Gissa om hon var trött när hon kom hem till mamma Sandra , hon dov över 2 Tim 

Farmor kör slut på henne 😂😂

(null)


Här går hon runt i villan , Sune är alltid vid hennes sida. 💪

(null)

Här promenerade vi hem i strumplästen 😂


När jag hade lämnat henne så gick jag hem och tog en skön dusch innan jag väckte Kalle ,  Kalle och jag åkte ner till Haninge och tog en timmes thai massage 
Så himla skönt 
Tack Kalle ❤️❤️
Min massör tryckte på massa punkter så i morgon kommer jag nog ha lite ont men det är värt. 
Jag har sagt det förut och säger det igen 
Om jag hade mer pengar så skulle jag definitivt ta mer massage . 
Älsk på det. 

Vid 17.30 åkte Henning och våra grabbar max och Kalle in mot globen för middag och sen ska dom se Kevin hart på globen 
Jag gick upp till centrum och köpte massa snarr och kina mat , nu ska jag och Sune bädda ner oss i soffan och se filmen wonder ,

(null)

(null)

Ha en fin torsdag kväll , det ska jag ha 

Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0