Onsdag


Plattan i mattan som
Vanligt 

Jobb 

Sen hem för att fixa inför middag 

Jag städade lite , dukade och lagade en lasagne 

Vid 16 tiden kom familjen 

(null)

(null)

(null)

Alltid mysigt när vi är samlade till middagen 

Samtal när det är som behövligast 💕
Jag älskar min familj så himla mycket 
Men det vet ni ju redan 💕


I morgon ska Kalle dra ut en tand för att sen spänna om tandställningen så bettet sjysteras 

Jag själv ska jobba x 2 
Kämpa  kämpa 

Sen har jag pluggat lite 
Nu tror jag den där förbannande uträkningen på
Reaktionssträckan sitter 
Och uträkningen på bromssträckan 

Och reaktionssträckan och bromssträckan är stoppsträcka 
Men uträkningarna är värst och på bromssträckan måste man fasiken ha miniräknare till 
X o,o4  ????

Ja ja 
Nu tror jag det sitter  

Nu måste uträkningarna på alkohol 
Cl / alkohol mm sitta 
Hajar nada 

Nä nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen duscha 

Kram på er // IA 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0