Onsdag den 12/9

Hej 

Herrgud 

Nu är det typ första gången jag sitter i dag förutom 15 minuters lunch paus 

Först jobb

Sen hem för att hjälpa Kalle med massa papper till arbetsförmedlingen och ett nytt cv osv 

Sen gick jag och hämtade Olivia 

Varit och pantat burkar och handlat lite 

Nu är kl strax 19 och jag ska laga falukorv och makaroner och sen tvätta lite 

I kväll är jag lite trött 

(null)

(null)

(null)

Jag och Olivia var i parken men det blåste fan så vi gick in och mös  , efter någon timme så somnade lillgrodan 

(null)

(null)

(null)

 Bus och lek med Sune , Sune är nära sålänge Olivia har mat eller gott gott 
Här matar hon honom med vindruvor 

I går gjorde jag en fisk gryta 

(null)


Den e så god och lätt att göra 

Lägger tomater i botten på en kastrull
Häller över 5 dl grädde
Lägger i 2 fiskbuljong tärningar 
Klipper ner En kruka med dill 
Pressar i en citron 
Salt och vitpeppar 

Sjuder i ca 5 min så buljongen löses upp
Efter det : 

Lägg i torsk file och låt det små puttra i 10 min 
Man kan lyxa till det med lite räkor om man vill 

Mumma 

(null)

 Nä nu ska jag lägga i sista växeln innan idol 

Kram vänner // IA 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0