Shopping & mys


Hej 

Nu har vi precis kommit hem, om det inte var så jäkla dyrt att stå parkerad i stan och om
Vi hade haft hundvakt så hade vi nog varit kvar i stan en stund till,, 
Vi betalade 350 kr i P avgift 🤣🤣 rån 


Vi har haft det jättemysigt 

Jag körde till stan och hem 
Ner och upp ur parkeringshus 
Jag tycker nästan det är roligare att köra i stan , för det händer mer , bara man vet vart man ska 😂

Jag fick beröm . 

Vi började att shoppa och avslutade på pane fresco 

Kalle köpte en skit snygg fodrad jeans jacka på Levis 
Och en Ralf Laurent t-shirt 

(null)

Jackan kostade 1390 men var mer som En vinterjacka , varm och skön 
Bra investering 
Jeans är alltid tidlöst 


(null)

(null)

(null)

   Militärgrön Raffe

Henning köpte 1 par dobber jeans och en 
Ralph Laurent T- Shirt  och en Lyle&scott T-shirt 

(null)


Jag  köpte ett par stövlar och en mysig hösttröja 

(null)

(null)

Vi strosade runt på Sergelgatan , Kungsgatan
 ( adidas) 
Gallerian och NK 

När vi var klara gick vi upp på Åhléns City och åt på Pane Fresco 
Det var lika gott som jag hade hoppats på 

Hennings kött var att dö för 

Min och kalles pastarätter var smutt 

(null)

(null)

(null)


 Jag åt en oxfilé pasta med massa gott i 


(null)

Kalles ragu i god tomatsås och massa goda smaker 
Jag gillade nog kalles rätt lite mer 


(null)

Henning åt hängmörad entrecote med tryffel pommes 

(null)

(null)

 Fint kakel bord 

(null)

Här kollar Kalle upp vad vissa italienska ord i menyn betyder 
Pane fresco betyder färskt bröd 
Och innan middagen så serverade dom världens godaste bröd 


(null)


Nu är vi hemma och har bytt om till myskläder 

(null)

    Haha    Ful  min //  Love IA 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0