Sista dagen i september 🍁

Hej bĂ€sta ni 

En bra söndag med en del jobb 

Vi gav oss ut vid 9.15 och övningskörde , vi Ă„kte och hĂ€mtade ett jobb paket och Ă„kte förbi jobbet och lĂ€mnade det och tog lite bilder pĂ„ möbler som ska skĂ€nkas bort 

Efter det körde jag till rusta och bunkrade hygien prylar 

Sen övningskörde jag i lĂ€nna industri omrĂ„de och fickparkerade 

NĂ€r vi var klara dĂ€r sĂ„ körde jag hem till Björn och Jeanette i Vega 
Mina favoriter i familjen Nielsen ❀

Jag Ă€lskar Björn och Jeanette och jag Ă€lskar deras grymt vackra hem 
Allt e perfekt 
Precis i min smak 

(null)

(null)

Dom bjöd pÄ nybakade bullar mm
Alltid lika mysigt att hĂ€nga med dom. 

NĂ€r vi var klara dĂ€r sĂ„ körde jag hem 

VĂ€l hemma sĂ„ har jag suttit med jobb i stort sĂ€tt hela tiden 

Jag la in annonser om bortskĂ€nkes vid 13.00 och sen vart det hysteriskt
Folk sms:ar, ringer och skriver pĂ„ messenger 
PĂ„gott i 2 timmar nu 


De flesta skriver att dom ska hĂ€mta och sen helt plötsligt skriver dom - jag kan hĂ€mta pĂ„ onsdag osv 
NĂ„gon vill bara hĂ€mta en grej 
NĂ„gra vill hĂ€mta dĂ„ och dĂ„ och hittills har det bara varit utlĂ€nningar som har hört av sig som skriver pĂ„ knackig engelska 
sÄ just nu flippar jag för alla Àr sÄ jÀvla oklara , fÄr hjÀrnblödning .....
Inget klart Ă€n men 20 intressenter 

đŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€ź
Ja ja  jag hoppas jag blir av med allt i morgon 

Nu blir det tvĂ€ttstugan och KP uppdrag sĂ„ kvĂ€lljobbet fortsĂ€tter  men sen blir det mys resten av kvĂ€llen innan ny jobb vecka 

Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0