Söndag 9/9

Hej vänner 

Dom flesta sitter nog framför tv:n för att hålla koll på valet , inte jag 

Hur än röstningen går så finns det ändå ingen demokrati 

Om SD vinner så kommer dom andra partierna ändå köra över Åkesson 
Fast en stor del av Sveriges befolkning vill se dom vinna 💛💙

Jag är en av dom , jag tror det behövs en stor förändring om vi ska kunna rädda detta land från undergång 

Jag kommer inte läsa eller kommentera 
kommentarer om era åsikter 
Håll dom för er själva 
Ni får rösta som ni vill 😀

Men vi får se .......

Om några år så blir det nog ändå jag som kommer få säga 
Vad var det jag sa ......

Nu släpper vi det , jag orkar inte höra mer om valsnack
Vi kommer få höra om det här i flera veckor framöver ! 

Vad har jag gjort i dag 
Jo
Från 9.30-12 typ så höll vi på med en lampa hemma hos max och Sandra 

En jävla lampa och allt strulade 

Lampan trasig , sne 
Åkte och bytte den på rusta 
Fel kopplingar i lgh
Till biltema för sladd och list 
Inga verktyg , fick köra med kniv och sax 😂😂
För lite list 
Osv, 

Men nu är det klart och fint 

Max och Sandra fixade listen nu på eftermiddagen 

Så här blev det:

(null)

(null)

  Dun lampa😍
Och älsklingsungen såklart 😍

När vi var klara där så blev det lite veckohandling och sen åkte vi hem , 
Jag har gjort enchiladas till middag  och sen har jag kört litegrann och pluggat 

I dag testade jag och göra ett sluttest på tid 

Jag hade 50 min på mig 
Det var 65 frågor 
Jag var tvungen att få 52 rätt 
Men fick 50 rätt 

(null)

Jag gjorde testet på 36 min 

Kul att kolla hur man ligger till
Det är dessa jävla parkerings skyltar som är svårt 😢😢

Dag innan helgdag osv 

Ja ja 

Nu ska jag ta Sune och sen en dusch 
I morgon är det jobb , hämta Olivia och sen ska jag med Kalle på ett ärende 

 Lev väll vänner //  Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0