Tisdag

Hej 

Jobbat  , i dag åkte våra FutureTeens ungdomar till Teneriffa för sol och bad  och dom ska bo och besöka FutureTeens Teneriffa och Kia. 

Hoppas dom får skoj 

Nu ska jag vila öronen några dagar 🤣🤣


När jag kom hem så tog jag tag i sista rummet , höstfix. 

Jag putsade fönsterna , jag skurade och  dammade  hela rummet, tog ut alla soffkuddar och piskade dom, fy va dammigt det blir .
Det är Så rent och fint  nu. 
Bytte kuddfodralen till småkuddarna.
Jag dammsög hela soffan och satte upp nytvättade gardiner och la på en ren vardagsrumsmatta

Nu har jag tänt doftvax och tänt ljusen , det doftar så gott här hemma. 
Mysfaktor de lux . 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kvar att göra är : 
sätta  tbx min fina vardagsrums lampa , vi bytte till fläkten i somras men den ska ner nu under höst och vinter. 

Nu ska jag börja med middagen 
Lövbiffrullader med baconsås och kokt potatis 
Jag väntar in killarna 

Kalle gymmar och Henning jobbar sent . 

Kram på er alla ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0