10 timmar & sista dagen

Vi har haft en helt underbar sista dag ❤️🙏


Vädret var perfekt 
Humöret på topp
Badat 
Solat
Ätit gott
Skrattat hysteriskt 
Promenerat massa 
Massa vätskestop 


En helt underbar dag med min Teneriffa familj 

Vi lämnade los menores ( hemmet) 
kl 10.40 och kom hem  10 timmar senare 🌴☀️🌴🌴☀️

Nu är vi nyduschade och snart ska vi äta lite och sen ska jag packa och sova 

I morgon åker jag hem till mina älsklings killar💗

Här kommer bilder från dagen:

(null)

(null)

(null)

(null)

Papagayo 

(null)

(null)

(null)

Lava 


(null)

  (null)

(null)

(null)

Här är papegojorna fria 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

   Papegojorna 💚

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Tack för denna dag  tjejer 💗💗💗










Kommentarer
Postat av: Jossan

Superfina och härliga bilder Maria!😃👍💖 Vad roligt att ni har haft det bra!☺️💖🤗

Svar: tack jossan. kramiz
Ia None

2019-04-07 @ 07:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0