Bord men saknar stolar

Hej 

Jobb i dag men telefon fan dog , blir handikappad utan luren 😀

Min brukare vart sjuk i dag så jag vart ledig på kvällen
Och varför ta det lugnt då ????

Näda 

Jag började vattna plätten , köpte ett köksbord från Haninge  loppis 
( ett jag tittat på länge ) 


Kostar egentligen 2500 men jag fick det  för 500 och de betalade inte jag utan Kalle / tack lilleman 

(null)

 Ett vitt runt  inkl  iläggsskiva 
Jättenöjd 👍

Nu söker jag 4 snygga billiga stolar till bordet 
Om ni vet något / någon som  Säljer så skriv här . 

Vill ha vita , svarta eller sammet 

Jag rensade köksskåp och gick igenom skafferi och frys 
Samlat ihop några matlådor till ungdom 
Plus lite torrvaror . 

Jag har tvättat och bäddat rent  och lite annat shit 

Nu ska jag tvätta mig och krypa ner i min sköna säng 

Puss på er // Maria 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0