Fredag

Hej 

Sorry , men pallar inte blogga vissa dagar . 
Jag har mycket och jag är inte på topp just  nu 😔

(null)

I dag fredag ska jag fräscha upp naglarna 
Vet ej vilken färg dock ?

Jag har blivit helt förälskad i orange 
Men tror jag vill ha det när jag åker till bodrum om en månad 
Kan bli snyggt om man e brun och bikinin jag ska köpa har orange i sig . 

Vi får se 😋

Sen ska jag åka och storhandla och köpa lite blommor . 

I morgon ska jag till Pamela  och fixa mitt hår , det var mer än 5 månader sen jag var hos henne och håret ser förjävligt ut  och på söndag jobbar jag med KP och vi ska gå och se den nya Avenger filmen 
Filmen är 3 timmar lång så det blir kp ca 6 timmar med upphämtning . Lunch och bio . 

Ingen vila ingen ro 🙃🙃

Tänkte visa er mina nya badtofflor 
Hur fina ?

(null)

 Först tänkte jag köpa nya FILA men H köpte dessa GANT till mig 
Jag e super nöjd och dom är supersköna. 

Nä nu ska jag dammsuga och bädda rent och sen duscha 

Ha en fin helg 

Maria ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0