Hej då påsken

Tjo 

Vi avslutade påsken med en härlig dag .

Jag Började morgonen med en promenad på 6 km 
Sen började vi pula ute . 

Vi satte upp en till spaljé vägg mot porten 

Vi rensade rabatter , H gjorde om stenarna runt rabatten 

Nästa vecka blir det att pimpa med blommor 🌸🌸

Vid 14 tiden så kom familjen hit plus en ungdom
Från mitt jobb 

Vi grillade , åt jättegoda blåbärs muffins som
Sandra bakat , vi kastade boll och lekte med Olivia 

Vi grillade revbensspjäll , fläsk ytterfilé , korv och sallad, bea och pompa 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När alla hade gått hem så tog vi en dusch och sen la vi oss och kollade på Game of Thrones 
Så bra.

Nu kollar vi Robinsson 

Hela veckan som kommer är maxad 
Jag har fått styra om lite i schemat :

I morgon jobb plus KP uppdrag

Onsdag : jobb 

Torsdag :  jobb och läkarbesök 

Fredag : jobb och kp ( bio ) 

Lördag : hårfrissan ( Pamela ) och grillfest 

Söndag: jobb och brorsan fyller år 

Jag önskar er en fin kväll // Maria ☀️☀️☀️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0