Hemma igen

Hej från BB & Sverige 

Planet landade kl 21 i går 
30 min försenat 

Jag kramade om Kattis på Arlanda och sa hej då . 
Hennes man Anders hämtade henne och min älskling hämtade mig .

(null)

(null)

Flygningen hem gick bra , Kattis slumrade till lite innan maten . 

När klockan ringde 6.15 i morse var jag dödstrött 

En bra dag på jobbet med mycket fix 
Efter jobbet så åkte jag och H och hämtade Olivia och max och sen gick vi upp till dom en snabbis och sa hej .

När vi kom hem så åt vi stekt fläsk med löksås och tittade på gårdagens Robinson 

(null)

(null)

Så himla gott .......

Nu ska jag umgås lite 

I morgon - jobbet och jobb ärenden på byn 
Onsdag - jobb x 2 
Torsdag -  jobb x 2 /  föreläsning och kp 
Fredag  - ev Olivia & mys med gubben på kvällen 

Vad ska ni göra ???

Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0