Måndag morgon

Hej 

I går söndag var det fullt drag 

Jag var först med MOS gänget i Haninge C 

Vid 12.30 så var det dags för jobb och kp uppdrag 
Det vart en lång dag 

Jag hämtade honom i V-H och sen åkte vi till sickla .
Vi åt lunch och gick på bio 

(null)

Avengers endgame ,  den var jättebra 
Humor, aktion. Rysningar, power, sorglig 
Jag tyckte det var den bästa  avengers filmen 👍

Filmen var 3 timmar lång . 

När vi var klara i sickla så körde jag hem honom 

Efter det så åkte jag till norra Söderby och tittade på ett par stolar som jag hittade på Haninge köp & sälj 
4 st för 500 
Dom var jättefina 
Jag köpte dom och körde hem dom, 
Nu är jag nöjd med bordet och stolarna 
( båda från Haninge köp & sälj ) 1000 för allt . 

(null)

(null)

När jag kom hem var klockan nästan 20.

I dag måndag jobbar jag kväll 
13-19 , jag har möte mm. 


Plattan i mattan , nu kör vi 

Puss & kram ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0