Skärtorsdag & långfredag

Hej 


Det  var ett tag sen , har inte lust att blogga för jag mår inte så bra 
Depp och stress mage 
Men dagarna måste flyta på ändå 😀

Jag har startat mornarna med långpromenad  på Tyresta by 
Jag tar bylsjö slingan / 6 km ca 

Tror den heter bylsjön 

Det är så himla vackert och fridfullt 
Jag åker ner ca 7.15-7.30 och går en timme . 
Jag  får tänka i lugn och ro . 
Jag stannar och tar lite foton 

När det är tidiga mornar så är jag nästan själv i skogen , i morse mötte jag bara 3 st . 1 par som var ute och sprang och en farbror med sin tax 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag älskar lugnet där nere ❤️

I går och i dag har MOS gänget hängt här hemma , vi har pratat , druckit champagne och fikat och framför allt soooooolat ☀️
Vilket jävla håll käften väder 
20 g och stor sol 
Vädret ska hålla i sig hela helgen och veckan som kommer 

(null)

(null)

(null)

(null)


Härliga dagar med dom bästa 

Sist men inte minst 
Grattis fina tuva på 17 års dagen  ( min brorsdotter) 

(null)

   🎂🎂

Nu ska jag  läsa lite bloggar och kolla lite tv 

I morgon ska jag upp tidigt , dags för årets 
påskfrukost 

På söndag är det jobb ☀️☀️☀️☀️

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0