Söndag 21/4

Hej 

I dag har det varit sjukt blåsigt ,  blää 
Inte alls lika skönt ute . 

Jobb i dag  (kp) och lite fix  hemma 

H har rensat i  källar förrådet , vi letade efter en fot till våran gamla tv ( 50 tum )  vi ska ge den till mamma men tyvärr hittade vi inte den , så jag ringde henne och frågade om hon kan tänka sig möblera om och det kunde hon 👍 så vi sätter upp tv:n på hennes vägg i stället och flyttar om sofforna mm.  Vi ska åka dit någon dag här snart och hjälpa henne . 

då vart det rensat och ordning i förrådet i allafall 👍

Jag satte mig en stund på balkongen men det var alldeles för blåsigt , då började jag röja där ute och möblerade om bland krukor & skit  så nu är det oxo gjort ! 
Nästa vecka tänkte jag köpa lite blommor . 


Jag har börjar med en ny serie på primevideo 
(Amazone)  som heter Jack Ryan 
Spännande , jag är på säsong 1  avsnitt 6 
Klart sevärd 

I morgon blir det promenad och så tänkte vi avsluta påsk ledigheten med grillning , jag har även bjudit hit en ungdom . 

Nu avslutar jag inlägget med världens sötaste tjej 

(null)

(null)


Våran älskade docka 


(null)

(null)

  Bästisar 

(null)

(null)

 Påskpresenter 


(null)

  Vårat solsken ☀️☀️☀️

(null)

I dag fick Olivia cooola adidas byxor 
( tror av Jossan & sandor )  så fina 


 i dag har jag känt mig på lite piggare humör 

Hoppas ni mår bra ??



Kram på er alla ❤️❤️❤️










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0