Torsdag / dag 5

En super härlig dag med blandad kompott 

Efter FutureTeens tiden i kväll på fritidsgården så fick vi med oss 2 gäster hem . 
Marie & Eloise 
( bekanta  till Kia, thea och Sandra  ) 

Supertrevligt 🙏

Vi mös på terassen med mat / plock och 2 kalla öl 
Vädret har varit super i dag också . 
Plus för det 🍋🍋☀️☀️🙏🙏

(null)

(null)

(null)

(null)

Åååå älsk på dessa räkor . Kia ska lära mig laga det innan jag far hem . 

(null)

(null)

(null)

  Gullisen Batman 

(null)


(null)

     Bellis och  Ior ❤️❤️❤️



Detta blir ett snabbt inlägg för våra gäster ska strax åka . 

Nu har vi 2 fria dagar innan vi far hem till Sthlm😀

I morgon fredag blir det sovmorgon och stranden 🌴🌴

På lördag blir det strandpromenaden ( gå )   / lunch / och några öl på stan 

Söndag :  flyger vi hem ✈️✈️

Då får jag pussas med min älskling 💋💋💋

(null)
 
Ses snart älskling ❤️❤️❤️

Love Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0