10/8 höst / kalas

Hallå 

Hur mår ni ?? 

Asså vad händer med vädret ?  Är det höst ??

Bladen rasar redan från träden 
Mina pelargoner har ändrat till höstfärger på bladen 
Det är 15 g 
Jag fryser och tänder redan alla ljus här hemma 
Funderar på att ta fram varmare kläder 

Detta är alldeles för tidigt , hur sjutton ska man klars höst / vintern om den startar redan nu ? 
När hösten kommer i okt känns det ok men inte den 9-10 aug 
Suck 

Jag har en fråga ! 

I år har det varit mer mygg och knott och mycket mer fjärilar än tidigare somrar 
Men det är också mycket mer tvestjärtar 
Bläääää

Vad vet ni om dom ? Hur tar man död på dom ?
Dom är i mina blom krukor och dom kommer in ibland ......
Dom äter upp mina solrosor ( bladen ) 

Dom är as äckliga ....... hjälp mig bli av med dom .

I dag var det kalas dax ( nr 2 )  för världens bästa tjej 
Tyvärr glömde jag ta mycket bilder men det vart några .  Olivia fick massa fint och MOS gänget bjöd på go fika 
Jag tror vi var ca 17-20 st 

(null)

Dagens huvudperson  2 år och 3 dagar 


(null)

    Mina favorit tjejer 🌼

(null)

(null)

(null)

 Olivia hade en jätte söt klänning i dag . 

(null)

  Min fina svärfar Jörn och babe 

(null)

Ny keps och massa andra fina kläder i present 

(null)

Kalle        Max    Och       svärmor Gun 
(null)

   Min fina familj 

(null)

   Massa go  fika 

(null)

       Älsklings max  

(null)

 Öppnar  paket 🎂

(null)

 Olivia och fina Madde , Olivias moster 

Tack för ett mysigt kalas 

Nu chill i soffan och i morgon jobb 

// 
Love  Maria 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har också sjukt mycket tvestjärtar. Skitäckligt! Läste att man kan fukta en wellpapkartong och vika ihop och lägga i närheten av dem, dom söker sig till fukt. Men tveksam om man får bort dom på det sättet.

2019-08-11 @ 14:36:39
Postat av: Sofia

Jag har också sjukt mycket tvestjärtar. Skitäckligt! Läste att man kan fukta en wellpapkartong och vika ihop och lägga i närheten av dem, dom söker sig till fukt. Men tveksam om man får bort dom på det sättet.

2019-08-11 @ 14:36:40
Postat av: Sofia

Jag har också sjukt mycket tvestjärtar. Skitäckligt! Läste att man kan fukta en wellpapkartong och vika ihop och lägga i närheten av dem, dom söker sig till fukt. Men tveksam om man får bort dom på det sättet.

2019-08-11 @ 14:36:41
Postat av: Sofia

Jag har också sjukt mycket tvestjärtar. Skitäckligt! Läste att man kan fukta en wellpapkartong och vika ihop och lägga i närheten av dem, dom söker sig till fukt. Men tveksam om man får bort dom på det sättet.

Svar: Tack
Ia None

2019-08-11 @ 14:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0