20/8

Tjo 

Hur mås ??

Här är det bara jobb som hänt typ ....

Jobb i går till 20.00
Avslutadede kvällen med att köra hem en ungdom till Farsta 

Jobb i dag och sen när jag kom hem så lagade jag mat , bacon lindad fläskfilé och hemma gjord mos  och sen tog jag tag i plätten , klippte gräs och snyggade till och nu är jag strax klar med tvättstugan 


(null)

(null)

(null)

Det vart jättefint  och Sune trivs när solen tittar fram vilket vi inte har varit bortskämda med sista tiden  men självklart vart det regn nu på kvällen när jag lagt fram nya dukar på borden mm. 

Tydligen ska vi få fint väder i Sthlm nästa vecka , den som lever får se 🤩

I morgon onsdag jobb x 2 
Jobb FT och 15.30 så är det kp och det blir ett långt uppdrag i morgon 
15.30-21 
Vi ska nämligen på fler ärenden . 

Torsdag jobb  (FT) och söndag jobb ( KP ) 

På fredag - Lördag åker jag och Henning bort 
Vi ska till Julita ( Katrineholm ) 

Så ingen vila eller ro 

Nästa vecka ser också ut typ så här men endast ett KP uppdrag men den 31/8 ska jag bort hela helgen och jag har läkarbesök och ett annat viktigt möte . 

Vad mer ??


Snart kommer min älskade Pamela hem från Spanien , det känns som om hon varit borta i en evighet , jag har en date med henne i början av september och då ska hon också fixa mitt hår 
( äntligen )   KOM NU ....

(null)

 Bilden är tagen på jobbet i går . 


Nä nu måste jag sova och ladda de små batterierna som finns kvar 😂😂😂

God natt vänner ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0