21.27 Torsdag .


Hej vänner 

Hur mås ?? 

Jag har haft en bra dag 😀


På morgonen fräschare jag till naglarna 

Före  och efter bild : 


(null)


  efter : 

(null)

Skönt att lacka om💅🏻

Sen var det jobb 11-19 

Jag var Hemma strax efter 19 , jag åt lite mat och nu har jag lagt mig . Döds trött 

Bloggar : 

Jag följer 7 bloggar  och en av dom jag gillar bäst är  Magdalena Graaf 

Hon är så jäkla skön , tokig och skön humor och sen har hon vart med om tuffa saker i livet och hon tar för sig och bjuder på sig själv och tar inte skit . 
Humor delux 
Jag längtar efter hennes inlägg varje dag 😀👍

Jag läser även hennes systers blogg 
Hanna 
Det är också en bra blogg med äkthet och humor 

Den senaste tiden har dom skrivit om massa film inspelningar med film team osv och då har jag hoppats på att det är en reality show dom ska göra och i dag släppte dom det 

Systrarna Graaf 


Det kommer sändas på 3:an 

Fy fasiken va roligt 
2 sköna brudar och deras familjer 

Love it 

(null)

(null)

Jag diggade aldrig dom som artister men en dag råkade jag bara Hamna på Maggans blogg av en slump och vart fast , 
Detta kan inte annat än bli bra ❤️
Tjohooooo 

Nu säger jag god natt 

Maria 










Kommentarer
Postat av: Therese

Ska bli så kul att se deras serie! Har följt båda systrarna sen de började blogga, älskar ärligheten och att de säger vad de tycker. Snygga är de också!

Svar: håller med....
Ia None

2019-08-30 @ 09:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0