Amsterdam , 1 månad kvar & min lördag

Hej 

Denna helg blev verkligen inte vad vi planerat 
Utan den vart som vanligt med massa annat och häng med familjen ( vilket jag älskar såklart ) 

I går kväll var jag chaufför till Kalle och grabbarna som skulle gå ut på olerys 12:an 

Och i dag lördag vart det fix och handling med älskling , Olivia och max 

Vi var på media mark , rusta och Ica och så åt vi lunch 

På rusta köpte vi en ny matta , en ljusare modell och den mattan jag hade hemma har jag tvättat och tänkte ta till jobbet för den vi har på jobbet är ur äcklig 

(null)

Detta är den nya mattan men det bruna ni ser är sunes fäll ! 

Vi bunkrade hygien prylar , tvättmedel, roll on Toapapper , sköljmedel som vi gör varje månad så det räcker till nästa . 

Nu skulle jag vilja ha ett par nya höst gardiner och lite nya kuddfodral till vardagsrummet . 

........

I dag är det 1 månad kvar innan vårt 2:a barnbarn kommer ❤️❤️❤️

En liten efterlängtad kille 

Spännande 
Undra hur han kommer se ut ??  
Jag tror han blir blond med blåa ögon 
Olivia är ju blond men hon har fått Sandras vackra bruna ögon . 

Nu längtar vi . 

Bf - 24/9 

..............   

Amsterdam ,  min fina brorsdotter saga har flyttat till Amsterdam minst ett halvår framöver 
Hon pluggar det sista på sin utbildning som
Språkvetare ( tror jag det är ) 

Hon åkte i torsdag och hon snappar lite då och då så man får lite koll . 

(null)

(null)

(null)


 Mysiga snap bilder från henne . 

Lycka till saga ❤️❤️❤️


Nu ska jag hämta min matta ( gamla ) i tvättstugan 
Och sen äta lite chips & dipp 

All kärlek 
Maria 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0