Bio

Hej 

Redan onsdag ,  i går tisdag var det jobb på normal arbetstid och ingen kp så det kändes som om det var första gången på flera veckor som en vardag var normal för mig 
,  Henning sa i går när han kom hem

- ååå va mysigt och se dig här hemma när man kommer hem 

Hahaha 

I dag blir det kväll igen 

Jag åker direkt när H kommer med bilen så det blir ett hej i dörren 😂

I dag har jag en ungdom som inte vill åka kommunalt så det blir bil, vi ska till heron och kolla bio . 
Resten av FT gänget ska på laserdoom 
Vi ska se nya spindelmannen 

I går kväll gick jag igenom garderoberna igen , 
Det känns som om stickade tröjor och höst kläder ska fram nu ! Kyliga kvällar och mornar

 jag gjorde en inventering för att veta vad jag behöver ha till min bas garderob 

Jag har en jäkla massa klänningar 
( 27 st ) 
och mitt sista inköp var en klänning 

En skjortklänning som kan bli snygg till stövletter eller höga stövlar i höst 

(null)


Den är grå/svart och ett superskönt material 

Nöjd 

Men nu åter till bas garderoben 

Jag har nog det mesta men några stickade härliga höströjor blir det nog och ett par stövletter med klack 
( men en låg klack ) 

Jag går ju mestadels i mjukis kläder på jobbet så kanske en ny fräsch sån också   Haha 
shopping när det funkar 🤗

Jag fick ihop 2 kassar med kläder till min kollega oxo . 

Det var igår , idag har jag fixat i min kyl och frys och skafferi . 

Jag slängde en stor kasse med sånt som gått ut  dressingar , tuber , räksallad mm

Sen fick jag ihop en stor påse med massa färdiga matlådor , bröd och korv som en ungdom ska få 

Jag ska köra kläder och maten till jobbet innan bion
 

Jag organiserade allt och jag kunde tex fylla i 
2 öppnade mjölpåsar  i en 
3 rostade lök påsar i en 
2 havregryns påsar i en 

Ja ni förstår ! 

Samma sak i kylen 

4 öppnade pommes påsar till en  påse . osv 

Skönt 

Jag boar in mig till hösten 🤪

Jag är super nöjd med allt i  min lgh förutom hallen 

Fint sovrum med nya sängbord så det e komplett 

Fint i vardagsrum , förra helgen kom tv:n upp på väggen så nu är vardagsrummet klart 

Köket är klart , köpte ju nya ( läs begagnade ) köksmöbler för ett tag sen , allt för 1000 kr så köket är klart 

Nu är det bara den äckliga väggen i hallen kvar 
den måste målas eller tapetseras om . 

Men det är så mycket förarbete så vi drar oss 

Allt måste ner , skohyllor, hatthylla , skåp och byråer , sen måste det spacklas och slipas 
 men vem vet ?? 
vi kanske får något ryck i höst 😂😂

Jag skulle vilja anlita någon men har inte råd med det just nu ....
Jag ska göra ett försök med Victoria park och se om dom kan fixa min hall 

Ja ja 
Nu ska jag inte tråka ut er med mitt fixande 

Hoppas ni får en fin onsdag , det ska jag ha

// Maria 

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0