Campat med mina tjejer❤️

Hej finisar 

Hur mår ni ? 

I Onsdag och torsdag så har vi haft personal dagar med möte och administration 
Vi har fått massa gjort 

I skrivandets stund så är det fredag och vi har precis ätit frukost i husvagnen . 

I går torsdag så skulle vi ha en personal kväll så vi bestämde att vi skulle ha det ute på Gålö i chefens husvagn , då gjorde vi så att vi tog jobbet med oss ut redan på Dan istället för att sitta inne .  Det vart verkligen jätte mysigt ...  


(null)

Vi jobbade fram till 17.30 och sen firade vi med en kall öl 

(null)

(null)

(null)

Vi fick kanon väder . 

Runt 18 så packade vi in allt i husvagnen för då kom myggen och knotten 

Jag tog en dusch och sen dukade Kia upp ett skaldjurs bord med kräftor och räkor inkl ost & bröd 

(null)

Sune testar min säng efter jag bäddat den


(null)

Smutt 

(null)

(null)

(null)


Vi njöt , vi vräkte i oss 2 pkt kräftor och en stor påse räkor 🦞🦞

(null)

Kia kikar i kyl & frys i förtältet 


(null)

(null)

(null)

Det var verkligen jättemysigt att burra in sig i vagnen på kvällen och tända ljus mm 

Vid 21 tiden tog vi en kvällspromenad runt området med hundarna och sen vart Vi inbjudan till husvagns grannarna Jossan & Lena på ett glas skumpa 
vid 21.30 så kastade vi in  handdukarna 
Vi var helt sänkta så vi bäddade ner oss och somnade 

Vi som skulle festa till det lite 😂😂😂  men icke , jag tror jag fick i mig 4-5 öl under hela Dan / kvällen och det vart jag inte kaxig av 😂😂😂😂
  gammal tant . 

Men jag råkade få i mig några klunkar renat ( sprit) 

Jag trodde nämligen att det var vatten i dunken i kylen så jag klunkade friskt men omedelbart kände jag att det brände till i käften och jag trodde jag svalt en geting så min reaktion var ju att spotta rakt ut och då känner jag ju sprit smaken 
Hahaha  galet 
Jag som nog aldrig tagit en nubbe i hela mitt liv fick en alko chock 🤭


(null)

Fina Bella ❤️

(null)

(null)

Vacker bild från Finkarudden 


(null)

(null)

Här är en bild när vi vaknade i morse . 

Nu ska vi chilla lite och jobba det sista och sen lite solning innan H kommer och hämtar mig och Kattis 

Tack Kia för camping upplevelsen och den goda Maten 



All kärlek // Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0