Den jävla åska

Jag är så less på åskan 


 
Sune håller mig sömnlös på nätterna och är och var 
livrädd hela den här  dagen och kvällen 

Suck 

I dag när vi skulle gå hem från jobbet och hade kommit en bit på väg så slet han sig ur halsbandet och sprang tbx till jobbet 

Jag försökte igen men han skakade och total vägrade lämna jobbet 😕

Tillslut fick jag ringa taxi för jag skulle till jobb nummer 2 vid 15 tiden och jag behövde få hem Sune först  ! 

Sen fick jag rodda med Henning så han fick komma hem lite tidigare från jobbet pga att Sune inte kunde lämnas själv hemma !   Han river hela lgh 

Jag tycker detta är skit jobbigt
Det tar på nerverna och psyket 

(null)

Här vägrar han gå ut 😪

(null)

Här kommer taxin 

(null)

Här är vi  i taxin / tryggt 

Jag blir ju så jäkla arg på han när han beter sig dumt och samtidigt får jag dåligt samvete för det 

Det e ju så synd om honom❤️

Tyvärr ska denna åska pågå några dagar till och det är skit väder hela helgen  och vi har kalas på lördag och jobb på söndag så vi måste planera så någon alltid är hemma med Sune 

God natt vänner // IA 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0