Jobb Jobb Fix och loppan

Hej 

Som jag skrev i går så var det jobb x 2  och sen hade jag loppan 

Vi besökte Lasse maja park igen . Vi tog med oss lite pannkakor och mös och lekte för fullt 👩‍👦

Här kommer lite mer bilder : 

(null)

(null)

(null)

Vi lekte på min gård när vi kom hem från Lasse majja 

(null)

Sandlådan och rutchbana - kul 


(null)

(null)

  Älskar dig loppan , hon somnade skönt efter lek 



(null)

Vi fick ett mms på kvällen att Sandra hade bakat våra favvo kakor och att vi skulle få några så dom ska vi hämta i morgon 
🍪🍪
(null)


I dag onsdag vart det jobb 8-14.30 
Och så hade jag en mysig lunch date med inger på Vendelsö kök & bar . 

Väl hemma så satte jag mig i solen en timme , det är så ljuvligt ute . 
☀️☀️☀️☀️

Solen  ger mig den extra energin min kropp skriker efter just nu  men jag  jobbar mest inne på kontoret så jag missar de härliga dagarna ☀️☀️☀️

Nu på kvällen så har jag bara gjort de tråkiga måstena / 
Matlåda
Tvättat
Städat
Disken 
Middag 

Men nu sitter jag i sängen och är nyduschad 💤

I morgon torsdag så jobbar jag kväll  12-19 

Jag  ska passa på att snygga till  mina naglar på morgonen innan jobbet 

Nu är det katastrof delux och morsans utväxt 

(null)

         NOT   NICE   ......

Ok vänner 

God natt // Maria ❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0